lørdag den 27. juli 2013

Mikkels drivhus...

I januar præsenterede jeg jer for min yndlingsnevø Mikkel og hans nye drivhus. Nu er det vist på høje tid, der kommer en fortsættelse.

Og det går bare rigtig godt for Mikkel og hans grønne fingre. Der gror lidt af hvert i hans glashus og udenfor i hans gårdhave har han også gang i en lille køkkenhave i højbed og i baljer. Vel må han slås med dyr der kommer indenfor og enten gnaver eller graver, men han lader sig ikke slå ud af den grund. Faktisk kan han prale af dusksalvier som er flottere end hans mosters.... hmmmm.... ;o)

















De sidste to billeder er fra Mikkels mor's have, han har det ikke fra fremmede!






Det er altid hyggeligt 
at besøge din have, Mikkel!




14 kommentarer:

  1. Flot klaret af Mikkel. Tak for fortsættelsen :)

    SvarSlet
  2. Hold da op. Jeg er dybt imponeret over den dreng.
    Hvor ser der dejligt ud og især det sidste billede. Cottage garden så det vil noget. Lige mig.
    Tak for at du deler.

    SvarSlet
  3. Lækkert at se en knægt i den alder hygge sig med den slags. 😀

    SvarSlet
  4. Lækkert at se en knægt i den alder hygge sig med den slags. 😀

    SvarSlet
  5. Det er bare ekstra hyggeligt og fedt, når ungerne gider beskæftige sig med have dyrkning!
    Go Mikkel :-D
    K.Gro

    SvarSlet
  6. Tak for opdateringen, har ind imellem tænkt på, hvordan det gik med den unge gartner. Det ser hyggeligt ud, og ikke mindst ser Mikkel velfornøjet ud, der midt i blomsterne :-)

    Godt han ikke har mistet lysten, selvom ikke alt lykkes lige godt. Sådan er det med planter, noget lykkes, andet gør ikke, og der kan være forskel fra år til år.
    Udfordringen er hele tiden, hvad kan man gøre for at forbedre og opnå endnu bedre resultater. Der kan vi vist alle blive ved med at lære hele livet :-)

    SvarSlet
  7. Meget fine haver, begge to, både Mikkels og Mors! Jeg husker at jeg også havde mit eget lille stykke have som barn. Sjovt at blive mindet om ;-)

    SvarSlet
  8. Dejligt indlæg om Mikkels drivhus.
    Skønt at børnene kan være med til at dyrke, se det gro og høste.
    At have ens egen have kan jeg også huske var noget af det bedste som barn.

    SvarSlet
  9. Hej Fru Friis.Tak for fortsættelsen fra Mikkels have.Dejligt at han har bevaret interessen for at dyrke sit lille drivhus.
    God søndag knus Jette

    SvarSlet
  10. Hyggeligt med et kik ind hos Mikkel - gid han må få et langt liv uden at miste haveglæden :)

    SvarSlet
  11. Han er da bare go' ham Mikkel.....ja og det er han mor jo også....æblet falder ikke så langt fra stammen. Tak for fortsættelsen.

    SvarSlet
  12. Takk for at vi fikk kikke inn til Mikkel!..og hvor dyktig han er..og hans mor:)...fantastisk det siste bildet..mmmm:)
    Håper du har hatt en deilig sommer Jette..sol og varme i din hagen..der du har fått nyte..og nyter de flotte blomster:)
    God sommeruke fra meg:)

    SvarSlet
  13. Vilken spännande trädgård!
    Kul att hitta hit.
    Får ta en titt runt i bloggen din.
    Allt gott
    Annika

    SvarSlet
  14. Jeg vil lide fortælle dig, at jeg her til aften har bedtil en Solhat ;-) Den er hvid og jeg glæder mig allerede til næste år..... ha ha ha
    Knus Gro

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...